Societate

Eu înţeleg

Şi datorită toamnei absolut încântătoare am aruncat o privire în femininul (nu neapărat antagonic masculinului) univers (nu neapărat paralel) al blogurilor moldoveneşti.

Poate aerul primăvăratic ar fi avut alt efect, dar azi mi-a căzut cu tronc revolta unei autoare de… multe (bravo ei), care nu înţelege!

Pare-se sincer.

Dar şi comentariile la fel de feminine (iarăşi – nu neapărat antagonice masculinului) ale cititoarelor bloggerei. Sau blogheriţei – că e mai frumos!

Printre altele:

  1. Autoarea (presupusă deţinătoare de maşină) nu înţelege rostul „marșrutcilor”;
  2. O cititoare (presupusă ne-deţinătoare de maşină) nu înţelege de ce presupusele deţinătoare de maşini nu înţeleg rostul „marshutcilor”, când sunt atâtea mame care le folosesc pentru a-şi duce copiii cu tot cu ghiozdanele grele la şcoală;
  3. Altă cititoare (are sau nu maşină e neclar) nu înţelege de ce cititoarea ne-deţinătoare de maşină nu înţelege că autoarea „a muncit pentru maşina ei”

Wow! Reiese că cine nu are maşină în ţara asta, nu munceşte!!!…

Mai spre final:

„Eu nu înțeleg de ce au devenit toți bloggerii analiști politici”, scrie aproape copleşită de realitatea moldovenească pasionata de orhidee, Nata Albot.

Eu înţeleg de ce!

Fiindcă în ţara asta cei care muncesc nu-şi pot cumpăra „o maşină”!

PS: „Exhibiționismul” e organic. (Nu „organica” lui Voronin, apropo de „analişti politici”!)

Discuție

6 gânduri despre &8222;Eu înţeleg&8221;

  1. Domnule, voi fi recunoscător dacă vei scrie cu „ș” românesc, dar nu turcesc. Ș, ș, ț, Ț se scrie cu virgulă, nu cu sedilă. Cu sedilă este greșit, chiar greșit. Pe toate panourile din oraș, în transportul public, la TV, pe toate blogurile, în presă, peste tot lumea scrie litere turcești. Mă întreb când se va termina odată asta. Vezi te rog aici cum se scriu corect diacriticele în română (fără supărare): https://reasoninprison.files.wordpress.com/2012/10/image2.png

    Scris de freethinker314 | 8 Octombrie 2012, 14:27
  2. Nu am de ce să mă supăr. Aveţi perfectă dreptate. Însă atât timp cât acest lucru nu este reglementat în toate standardele de codificare utilizate pe internet, prefer să comit o greşeală conştientă decât să risc să-mi fie afişate textele distorsionat sau chiar cu literele lipsă.
    E o problemă pe care demult, foarte demult trebuia s-o rezolve Academia.

    Scris de Max Ciudin | 8 Octombrie 2012, 14:45
  3. Folosiți sistemul de operare GNU/Linux. Academia a emis standardul demult, dar afacerile Microsoft nu are timp pentru limba română încă pentru 100 de ani înainte. 🙂 Standardele pe interent sunt bine, e problema sistemului pe care îl folosiți. Dar dacă folosiți GNU/Linux, atunci pur și simplu nu ați selectat codificarea corectă.

    Scris de freethinker314 | 8 Octombrie 2012, 15:05
  4. Problema nu e cum scriu eu, ci cum văd ceilalţi. Iar MS domină în acest sens. Cât despre Academie, nu la emiterea standardului m-am referit, ci la promovarea lui în mediul producătorilor de soft. (şţ șț)

    Scris de Max Ciudin | 8 Octombrie 2012, 15:22
  5. Cu ajutorul dvs. MS ar putea domina mai puțin. Vă recomand să treceți la GNU/Linux. Va pot da si motive. Va oferă libertate,
    este simplu de folosit, este modern, iar GNU/Linux este dezvoltat de întreaga omenire, ne apartine nouă, și nu doar unei companii si afaceriști. Deci treceți de partea noastră, lasați corporațiile care dorește să vă copntroleze viața și cultura de dragl banilor. Daca va place banal ce scriu, cititi asta: http://fii-liber.ro/content/programe-libere-nu-%C3%AEnseamn%C4%83-programe-gratuite

    Scris de freethinker314 | 8 Octombrie 2012, 20:57
  6. Îmi pare rău, în mesajul anterior am făcut vreo 200 de greșeli de tastare. 🙂

    Scris de freethinker314 | 8 Octombrie 2012, 21:02

Lasă un răspuns

Arhive

Texte recente

Introdu adresa ta de e-mail pentru a urmări acest blog şi a primi notificări de articole noi prin e-mail.

Alătură-te altor 152 de urmăritori

Octombrie 2012
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

  • 103,050 vizualizări
